Програма складається з 64 годин очного навчання з одинадцяти модулів.
Модуль 1. Цілі, завдання та ресурси тренінгу. Ознайомлення з електронним посібником. Готуємо папки для портфоліо. Створення почтового ящику на Gmail. Створюємо блог рефлексії.
Модуль 2. Навчання за допомогою методу навчальних проектів. Використання навичок 21 століття.
Знайомимося з:

Знайомимося з:
- основними складовими таксоманії Блума,
- з секретом 5-"П",
- прикладами педагогічних ідей використання методу проектів;
- шаблонами Плану вивчення теми;
- правилами створення публікацій, їх роллю в навчанні за допомогою методу проектів.


Модуль 3. Дослідження у навчальних проектах.
У цьому модулі обговорюємо навчальні теми для створення Портфоліо; роль ключових, тематичних та змістових запитань; з'ясовуємо відмінності між навчальними й науковими дослідженнями.
У цьому модулі обговорюємо навчальні теми для створення Портфоліо; роль ключових, тематичних та змістових запитань; з'ясовуємо відмінності між навчальними й науковими дослідженнями.
Модуль 4. Формуюче оцінювання в проектному навчанні.
У цьому модулі
У цьому модулі
- розбираємося з терміном "формуюче оцінювання";
- обговорюємо різні стратегії й методи оцінювання;
- розробляємо перший варіант плану оцінювання учнівських досягнень;
- продовжуємо роботу над планом вивчення теми;
- створюємо презентацію вчителя.

Модуль 5. Інтернет в проектній діяльності учнів
У цьому модулі ми:
- розглянемо можливості використання Інтернет-ресурсів у дослідженнях, комунікаціях і співробітництві під час роботи над проектом;
- розглянемо закони про авторське правоі правила правомірного використання робіт у розробляємих проектах;
- обговорюємо в парах власні презентації.
У цьому модулі ми:
У цьому модулі ми:
- обговорюємо проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
- методи навчання учнів безпечній роботі в Інтернеті;
- способи виховання культури спілкування учнів;
- ефективне використання сервісів Інтернет для спілкування і співробітництва;
- продовжуємо роботу над планом проекту.
У цьому модулі ми:
- створюємо приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті;
- обмірковуємо методи оцінювання учнівських робіт.
Модуль 8. Оцінювання діяльності учнів в проекті.
У цьому модулі ми:
У цьому модулі ми:
- обговорюємо приклади учнівських робіт;
- вводимо зміни в роботи після обговорення;
- коригуємо систему оцінювання діяльності учнів;
- доробляємо план вивчення теми.
Модуль 9. Диференціація навчання різних учнів.
У цьому модулі ми:
У цьому модулі ми:
- обмірковуємо шляхи здійснення диференційного підходу до навчання при роботі за методом проектів;
- обговорюємо в парах як можна використовувати ІКТ при диференційному підході у навчанні;
- корегуємо сстему оцінювання діяльності учнів;
- продовжуємо працювати з планом вивчення теми.
Модуль 10. Фасилітація за допомогою комп’ютерних технологій.
У цьому модулі ми:
У цьому модулі ми:
- обговорюємо, як керувати навчальним процесом при навчанні за методом проектів;
- створюємо презентацію-фасилітацію для учнів, які працюють у проекті;
- створюємо план впровадження проекту;
- перевіряємо наявність усіх складових свого портфоліо.
Модуль 11. Демонстрація Портфоліо проекту.
- закінчуємо працювати над своїм портфоліо та готуємо його до презентації;
- ділімося з іншими учасниками тренінгу створеним Портфоліо, особливо планом вивчення теми;
- з'ясовуємо, як керувати процесом демонстрації портфоліо.
При демонстрації портфоліо обов'язково показати:
- як здійснюється формування у учнів навичок 21 століття;
- як організований диференційований підхід до навчання;
- формуюче оцінювання;
- виконується відповідність стандартам і навчальним програмам.
Комментариев нет:
Отправить комментарий