Модулі навчання




Програма складається з 64 годин очного навчання з одинадцяти модулів.
 
Модуль 1. Цілі, завдання та ресурси тренінгу. Ознайомлення з електронним посібником. Готуємо папки для портфоліо. Створення почтового ящику на Gmail. Створюємо блог рефлексії.
 


Модуль 2. Навчання за допомогою методу навчальних проектів. Використання навичок 21 століття
Знайомимося з:
  •  основними складовими таксоманії Блума, 
  • з секретом 5-"П",
  • прикладами педагогічних ідей використання методу проектів;
  • шаблонами Плану вивчення теми;
  • правилами створення публікацій, їх роллю в навчанні за допомогою методу проектів.


Модуль 3. Дослідження у навчальних проектах.
У цьому модулі обговорюємо навчальні теми для створення Портфоліо; роль ключових, тематичних та змістових запитань; з'ясовуємо відмінності між навчальними й науковими дослідженнями.



Модуль 4. Формуюче оцінювання в проектному навчанні.
У цьому модулі 
  • розбираємося з терміном "формуюче оцінювання"; 
  • обговорюємо різні стратегії й методи оцінювання;
  • розробляємо перший варіант плану оцінювання учнівських досягнень;
  • продовжуємо роботу над планом вивчення теми;
  • створюємо презентацію вчителя. 


Модуль 5. Інтернет в проектній діяльності учнів

 У цьому модулі ми:
  •  розглянемо можливості використання Інтернет-ресурсів у дослідженнях, комунікаціях і співробітництві під час роботи над проектом;
  • розглянемо закони про авторське правоі правила правомірного використання робіт у розробляємих проектах;
  • обговорюємо в парах власні презентації. 
Модуль 6. Спілкування та співробітництво в Інтернеті.


У цьому модулі ми:
  • обговорюємо проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
  • методи навчання учнів безпечній роботі в Інтернеті;
  • способи виховання культури спілкування учнів;
  • ефективне використання сервісів Інтернет для спілкування і співробітництва;
  • продовжуємо роботу над планом проекту. 
Модуль 7. Створення прикладу учнівської роботи.
 У цьому модулі ми:
  • створюємо приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті;
  • обмірковуємо методи оцінювання учнівських робіт. 


Модуль 8. Оцінювання діяльності учнів в проекті.

У цьому модулі ми:
  • обговорюємо приклади учнівських робіт;
  • вводимо зміни в роботи після обговорення;
  • коригуємо систему оцінювання діяльності учнів;
  • доробляємо план вивчення теми.  


Модуль 9. Диференціація навчання різних учнів.


У цьому модулі ми:
  • обмірковуємо шляхи здійснення диференційного підходу до навчання при роботі за методом проектів;
  • обговорюємо в парах як можна використовувати ІКТ при диференційному підході у навчанні;
  • корегуємо сстему оцінювання діяльності учнів;
  • продовжуємо працювати з планом вивчення теми.  


Модуль 10. Фасилітація за допомогою компютерних технологій.
У цьому модулі ми:
  • обговорюємо, як керувати навчальним процесом при навчанні за методом проектів;
  • створюємо презентацію-фасилітацію для учнів, які працюють у проекті;
  • створюємо план впровадження проекту;
  • перевіряємо наявність усіх складових свого портфоліо.  


Модуль 11. Демонстрація Портфоліо проекту.

У цьому модулі ми:
  • закінчуємо працювати над своїм портфоліо та готуємо його до презентації;
  • ділімося з іншими учасниками тренінгу створеним Портфоліо, особливо планом вивчення теми;
  • з'ясовуємо, як керувати процесом демонстрації портфоліо.
При демонстрації портфоліо обов'язково показати:
  • як здійснюється формування у учнів навичок 21 століття;
  • як організований диференційований підхід до навчання;
  • формуюче оцінювання;
  • виконується відповідність стандартам і навчальним програмам.



 

Комментариев нет:

Отправить комментарий