Навчальні
та інноваційні навички
Творчість і
інноваційність
·
Здатність діяльності оригінальності та інноваційності в
·
Розвиток,
впровадження та донесення нових ідей до інших
·
Відкритість
та чутливість до нових та різноманітних перспектив
·
Праця над
творчими ідеями для внесення вагомого та корисного вкладу у царину, в яку
впроваджується інновація
Критичне мислення і вміння вирішувати проблеми
·
З’ясування
причинно-налідкових зв’язків, ґрунтовне доведення та розуміння ідей
·
Здійснення
вибору та прийняття комплексних рішень
·
Розуміння
взаємозв’язків між системами
·
Визначення
та постановка суттєвих запитань для прояснення різноманітних позицій, що
дозволяє приймати кращі рішення
·
Оформлення,
аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на
запитання
·
Вміле,
відповідальне мислення, що дозволяє людині формулювати надійні вірогідні
судження для окреслення, аналізу та вирішення проблем.
Комунікативні навички та навички співробітництва
·
Ефективне
формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та
написання
·
Демонстрація
можливості ефективно співпрацювати з різноманітними групами
·
Гнучкість
та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного
завдання
·
Прийняття
відповідальності за результати спільної роботи
·
Розуміння,
усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних
видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в
різноманітних формах та в різних умовах.
Вміння
працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички
Інформаційна
грамотність
·
Вміння швидко
та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію,
вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.
·
Базове
розуміння етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням
інформації
Медіа грамотність
·
Розуміння
принципу побудови медіа повідомлень, того, для яких цілей та із застосуванням
яких інструментів та за яких умов вони зроблені, їх характеристик.
·
З’ясування
способів інтерпретації інформації різними особами, включення або відсутність різних
оцінок та точок зору, усвідомлення залежності медіа-повідомлень від ціннісних
норм та точок зору та розуміння того, як медіа можуть впливати на думки та
поведінку.
·
Розуміння
підґрунтя та базових засад етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та
з використанням інформації.
IКT – грамотність (Грамотність у галузі інформаційно-комунікаціних
технологій)
·
Належне
використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для
доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних
для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.
·
Використання
комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень,
організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових
питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації
Життєві та кар’єрні навички
Гнучкість та пристосовуваність
·
Пристосування
(адаптація) до різних ролей та рівнів відповідальності
·
Ефективна
праця в умовах двозначності (неоднозначності) та зміни пріоритетів
Ініціатива та
самоспямованість
·
Усвідомлення
власного розуміння навчання та своїх потреб щодо навчання
·
Вихід за
межі наявної майстерності та/або вимог навчальної програми для дослідження та
розширення свого власного навчального досвіду та досягнення власних навчальних цілей
·
Прояв ініціативи
з покращення навичок для досягнення вищого професійного рівня
·
Визначення
навчальних завдань, виділення головних завдань та здійснення їх без зовнішнього
стороннього нагляду
·
Ефективне
використання часу та розподіл робочого навантаження
·
Бажання і
здатність навчатися протягом всього життя
Соціальні навички та навички, пов’язані зі співіснуванням
різних культур
·
Належна та
продуктивна праця разом з іншими
·
Використання
для досягнення цілей сукупного інтелекту груп, коли це необхідно
·
Визнання
культурних розбіжностей та використання різних перспектив для підвищення
інновації та якості роботи
Продуктивність та вміння з’ясовувати та враховувати
кількісні показники
·
Встановлення
та слідування високим стандартам і цілям для якісного і вчасного виконання
роботи
·
Демонстрація
старанності та позитивної робочої етики (наприклад, пунктуальність та
надійність)
Лідерство та відповідальність
·
Використання
міжособистісних навичок та навичок вирішення проблем для впливу на інших та ведення
їх до мети
·
Використання
сильних сторін інших для досягнення спільної мети.
·
Виявлення
чесної та етичної поведінки
·
Діяльність
відповідно до інтересів широкої спільноти
1Джерело:
Partnership for 21st Century Skills (www.21stcenturyskills.org).
Комментариев нет:
Отправить комментарий